2023 жылдан бастап біз Қазақстанда, сондай-ақ шетелдік клиенттерге кешенді кеңсе әкімшілік қызметтерін ұсынамыз.
Біз өз клиенттеріміздің мүдделерін контрагенттермен және өзге де үшінші тұлғалармен, жеке және заңды тұлғалармен, сондай-ақ кез келген өзге үшінші тұлғалармен (заңды және жеке) қарым-қатынастарда, кез келген мемлекеттік және муниципалдық органдарда, коммерциялық, коммерциялық емес, қоғамдық және өзге де ұйымдарда және көрсетілген тізбені қоса алғанда, бірақ онымен шектелмейтін мекемелерде:
салық органдарында, нотариаттық кеңселерде, тіркеушілерде, депозитарийлерде, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде, әділет органдарында, кеден, құқық қорғау органдарында, және өзге де органдарда, коммерциялық, коммерциялық емес, қоғамдық және өзге де ұйымдар мен мекемелерде жұмыс істейді.
Біздің әрбір клиентке біз жеке-жеке келеміз, бұл біздің қызметтерімізге ыңғайлы қол жетімділікті қамтамасыз ете отырып, ең нақты талаптарды қанағаттандыруға мүмкіндік береді.
- Қазақстан Республикасының пошта байланысы бөлімшелерінде Тапсырыс берушіге және Тапсырыс берушінің жеке-дара атқарушы органына жолданған хат-хабарларды алуды ұйымдастыру;
- кіріс хат-хабарларды қабылдау; қоңырауларды қабылдау - жұмыс күндері сағат 09: 00-ден 18.00-ге дейін;
- кіріс хат-хабарлар мен қоңыраулардың мазмұны туралы ақпаратты Тапсырыс берушіге беру;
- тапсырыс берушіден өзі тағайындаған адресаттарға хат-хабар жіберуді ұйымдастыру;
- Тапсырыс берушінің атынан мемлекеттік, муниципалдық және өзге де органдар мен ұйымдарға ресми құжаттарды беру және алу;
- Тапсырыс берушінің пакеттері мен сәлемдемелерін алу және жөнелту бойынша курьерлік қызметтерді ұйымдастыру;
- Тапсырыс берушінің атынан үзінді көшірмелер, анықтамалар, хабарламалар және т. б. түрінде ауызша да, жазбаша да кез келген ақпаратты алу.;
- сұрау салуларды, ақпараттық хаттарды, хабарламаларды, сенімхаттарды және басқа құжаттарды; Тапсырыс берушінің ішкі құжаттамасын ресімдеу: басқару органдарының хаттамаларын/шешімдерін, құрылтай құжаттарын, бұйрықтарды, ережелерді, нұсқаулықтарды және т. б. сақтау.
- Тапсырыс берушінің кеңсесін жалға беру және пайдалану мәселелері бойынша жалға берушілермен, жылжымайтын мүлік агенттіктерімен өзара іс-қимыл жасау;
- кеңсе, кеңсе техникасы, жиһаз және кеңсе жабдықтарын сатып алуды ұйымдастыру;
- Тапсырыс берушіге Қызмет көрсету мәселелері бойынша заңды, аудиторлық және бухгалтерлік компаниялармен өзара іс-қимылды ұйымдастыру;
- авиабилеттерді сатып алуды ұйымдастыру және Тапсырыс берушінің қызметкерлері мен қонақтарының сапарларын сүйемелдеу, таксилерге, қонақ үйлерге брондау және тапсырыс беру, сондай-ақ өкілдік іс-шараларды ұйымдастыру.
- төлем құжаттарын және валюталық бақылау жөніндегі құжаттарды дайындау;
- салық органдарының аумақтық бөлімшелерінің, бюджеттен тыс қорлардың сұрауларына жауап дайындау, келісу және ұсыну;
- "Қаржылық мониторинг" және жекелеген сауалдар шеңберінде банктердің сауалдарына жауаптарды дайындау және келісу;
- Тапсырыс берушінің шоттарына қызмет көрсету және өзге де банк қызметтерін ұсыну мәселелері бойынша банктермен өзара іс-қимыл жасау;
- Тапсырыс берушінің банктік шоттарының белсенділігін қолдау бойынша тұрақты рәсімдерден өту үшін банктерге сауалнамалар мен өзге де қажетті құжаттарды жасау және беру;
- құрылтай құжаттарындағы өзгерістерге, заңды мекен-жайдың өзгеруіне және Тапсырыс берушінің есеп айырысу шоттары бойынша ақпаратты жаңарту үшін басқа да өзгерістерге байланысты құжаттарды банктерге дайындау және жіберу;
- банктік шоттарды, депозиттік шоттарды, ДЕПО шоттарын ашуды сүйемелдеу және өзге де Банктік қызметтерді қосу;
- валюталық бақылау рәсімдері үшін құжаттар жиынтығын қалыптастыру және беру;
- бақылаушы органдармен және сыртқы аудиторлармен өзара іс-қимыл кезінде Тапсырыс берушінің мүдделерін білдіру; камералдық және көшпелі салықтық тексерулерге көмек көрсету, салықтық дауларға қатысу.
+ 7 777 310 66 14